ספירולינה כחולה או ירוקה? הגיע הזמן לקבוע!

ספירולינה כחולה או ירוקה? הגיע הזמן לקבוע! - SimpliiGood - ספירולינה

המיתוג שלנו מבוסס על הצבע הירוק, כך שלא נופתע אם אתם בטוחים שזהו גם צבעה של האצה החד תאית - הספירולינה. עם זאת, בהנחה שכבר ראיתם אותה בעיניכם, אתם יכולים להעיד כי צבעה אמנם מזכיר ירוק, אך רחוק מלהיות "הירוק הקלאסי". אז מה אתם אומרים, מהו באמת צבעה של האצה-מזון על? הגיע הזמן להכריע.

הכרעה צבעונית לפניכם: מהו צבעה האמיתי של ספירולינה כחולה?

העולם מתחלק לשניים: אלו המשוכנעים כי צבעה של הספירולינה הינו ירוק ואלו שבטוחים מעל לכל ספק כי ספירולינה כחולה. אז מהי התשובה הנכונה? לא נשאיר אתכם במתח, וכבר נגיד לכם כי לא משנה לאיזה מחנה אתם משתייכים, הרי שאתם צודקים. הסיבה: לספירולינה אין גוון ירוק/כחול מובהק, אלא שצבעה הוא מעין שילוב של שני הצבעים יחד. בכדי להבין על מה אנחנו מדברים, אתם מוזמנים לדלג לעמוד מארז ספירולינה כאן באתר, ולהתרשם מגוונה הייחודי המורכב מהעומק של הכחול והזוהר העדין של הירוק. 

"האם צבעה של הספירולינה מעיד על איכותה?"

חד משמעית: כן. כשם שצבעם של מוצרים שיש לכם במזווה, במקרר ובמקפיא מעיד על איכותם, כך גם צבעה של הספירולינה. אנו ממליצים בחום להעניק חשיבות אדירה לצבעה במעמד רכישתה, אך גם לפני כל שימוש מחדש. בגדול, גוונים "זרים" לספירולינה יכולים לנבוע מהסיבות הבאות:

* אחסון ושימוש שאינם על פי הוראות היצרן. לדוגמא: הפשרה והקפאה מספר פעמים

* מוצר שעבר תהליך עיבוד. כלומר, לא מדובר על מוצר 100% ספירולינה, כך שלא ניתן לצפות לצבעה הטבעי

* מוצר פג תוקף שאין לצרוך בשום פנים ואופן 

* אבקת ספירולינה באיכות ירודה. תזכורת: אנו מציעים אך ורק ספירולינה טרייה המאופיינת בערכים המרשימים ביותר. 

לא רק על פי הצבע: איך בוחרים ספירולינה?

היא שופעת ביתרונות תזונתיים, מומלצת לקטנים ולגדולים והשפעותיה על התפקוד והבריאות – אדירות. אתם רוצים לשלבה בתפריט אך לא בטוחים על פי אילו פרמטרים יש להעריך את איכותה? כל עוד ספירולינה כחולה וטרייה עומדת בתנאים הבאים, תוכלו לרכוש ולצרוך אותה בראש שקט:

* המוצר שאתם קונים עשוי 100% ספירולינה

* המוצר שאתם רוכשים טבעוני ונטול גלוטן (טוב לדעת: הספירולינה הינה מקור מצוין לחלבון מן הצומח!)

* אין לה ריח עז, ובטח שלא ריח שמרתיע אתכם. הריח הטבעי והתקין של הספירולינה אמור להיות עדין-נטרלי 

* המוצר מוכן לאכילה וצריכתו אינה מותנית בשלבי הכנה 


טוב לדעת: מלבד הספירולינה הטרייה, כאן אצלנו תוכלו לרכוש מוצרים טעימים ומזינים המכילים ספירולינה – מארטיקים מרעננים ועד תחליפי בשר משובחים. 

שאלות נפוצות

מה היתרונות הבריאותיים של ספירולינה כחולה?

ספירולינה כחולה היא אצה ירוקה-כחלחלה הגדלה במים מתוקים. הספירולינה נחשבת ל"מזון על" בשל ריכוז גבוה של חומרים מזינים. 

קיימים יתרונות בריאותיים מגוונים לצריכת ספירולינה כחולה - 

  • שיפור תפקוד מערכת החיסון: צריכת ספירולינה כחולה יכולה לסייע בחיזוק מערכת החיסון ובמניעת זיהומים.
  • הגנה מפני מחלות לב: ספירולינה כחולה עשויה להוריד את רמות הכולסטרול הרע (LDL) ולהעלות את רמות הכולסטרול הטוב (HDL) בדם. עקב כך, היא יכולה להפחית את הסיכונים לחלות במחלות לב.
  • ויסות רמות הסוכר בדם: ספירולינה כחולה עשויה לסייע בוויסות רמות הסוכר בדם אצל חולי סוכרת.
  • שיפור בריאות הכבד: ספירולינה כחולה עשויה להגן על הכבד מפני נזקים ולשפר את תפקודו.
  • העלאת רמות האנרגיה: ספירולינה כחולה עשויה לסייע בהעלאת אנרגיה, בשיפור הפוקוס במהלך היום ובשיפור סיבולת לב - ריאה.  
  • שיפור בריאות העור: ספירולינה כחולה עשויה לשפר את בריאות העור ולסייע במניעת קמטים.
  • ירידה במשקל: ספירולינה כחולה עשויה לסייע בהגברת תהליך חילוף החומרים בגוף וכתוצאה מכך בירידה במשקל.  הספירולינה מסייעת בהגברת תחושת השובע ובהפחתת התיאבון.

 

מהו המינון המומלץ לצריכת ספירולינה כחולה?

כמות הספירולינה הכחולה המומלצת לצריכה תלויה במטרות הבריאותיות שלך ובמצבך הבריאותי הכללי. קיימות כמה מטרות עיקריות לצריכת ספירולינה כחולה. לפניכם ההנחיות בהתאם לכל מטרה - 

  • שיפור הבריאות הכללית ויצירת תזונה מאוזנת: עבור אנשים המבקשים לשפר את הבריאות הכללית ולשמור על תזונה מאוזנת, מומלץ מנה יומית של 3-5 גרם של ספירולינה.
  • הגברת אנרגיה וסיבולת: על מנת לייצר רמות אנרגיה מוגברות וסיבולת משופרת, המינון היומי של 5-10 גרם של ספירולינה כחולה.
  • חיזוק המערכת החיסונית: מינון יומי של 5-7 גרם של ספירולינה מומלץ עבור אנשים המעוניינים לחזק את המערכת החיסונית שלהם. מינון זה יכול לספק רכיבים תזונתיים ונוגדי חמצון חיוניים התורמים לשיפור חסינות ובריאות כללית.
  • ניקוי רעלים והסרת מתכות כבדות: כדי לתמוך בתהליכי ניקוי הרעלים הטבעיים של הגוף ולסייע בסילוק מתכות כבדות, מומלצת מנה יומית של 10-15 גרם ספירולינה.
  • קידום ירידה במשקל: מינון יומי של 3-5 גרם של ספירולינה כחולה מומלץ עבור אנשים המעוניינים לרדת במשקל. מינון זה יכול לעזור לתמוך בשליטה בתיאבון ולספק חומרים מזינים חיוניים מבלי להוסיף קלוריות משמעותיות.
  • הפחתת דלקת: כדי להילחם בדלקת ולתמוך בבריאות הכללית, המנה היומית המומלצת היא 5-7 גרם של ספירולינה כחולה.
  • שיפור העיכול ובריאות המעיים: עבור אנשים המעוניינים לשפר את העיכול שלהם ולתמוך בבריאות המעיים, מומלץ מינון יומי של 1-2 גרם של ספירולינה.

חשוב לציין כי מדובר בהנחיות כלליות בלבד. מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום הבריאות כדוגמת רופאים או דיאטנים על מנת לקבוע את מינון הצריכה המתאים לך.

 

צריכת ספירולינה כחולה הצבועה בגוון ירוק, תצבע את יומכם בשמחה, חיוניות ובריאות! רוצים להתייעץ איתנו לגבי גדלי מארזים ואחסון נאות, לברר פרטים אודות תדירות הצריכה המומלצת ואילו מוצרים מתאימים לילדים? התקשרו כעת ונשמח לסייע – 1-801-227-272 


מאמרים נוספים