רעיונות לתחליפי בשר טעימים ומזינים

רעיונות לתחליפי בשר טעימים ומזינים - SimpliiGood - ספירולינה

לעמול שעות במטבח על הכנת מנות מן הצומח? זו אופציה. אפשרות נוספת העומדת לרשותכם היא לרכוש תחליפי בשר שלא יספקו לכם רק חוויית טעמים מופלאה, אלא גם חיים קלים. אז איך נשמעת לכם ארוחה שבמרכזה שניצל, המבורגר או קבב מן הצומח?


טעימים ומזינים: המבורגר, שניצל וקבב מהצומח

אורח החיים שלכם טבעוני? הפחתתם במודע את צריכת הבשר? אנחנו שמחים להכיר לכם את תחליפי הבשר שלנו שראויים למקום בתפריט (ובמקפיא) שלכם. אז מה יכול להיות טוב יותר מתחליף בשר עסיסי, טעים ובריא? תחליף בשר בתוספת ספירולינה. אנו מציעים שלושה מוצרים עשירים בטעם וערכים תזונתיים נפלאים, כאשר כולם עשויים מרכיבים מן הצומח בלבד: המבורגר, שניצל וקבב. 


אתם רוצים להיות בטוחים כי המוצרים שלנו עומדים בציפיות שלכם בכל הקשור לאיכות ובריאות? קבלו מאיתנו הצצה לערכיו של המבורגר מן הצומח:

* ביחידת המבורגר מן הצומח יש כ-186.1 קלוריות

* יחידה אחת תספק לגופכם כ-13.5 גרם חלבון

* ההמבורגר עשוי מרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים ומכיל סיבים תזונתיים

* אז מה אתם אומרים, ההמבורגר ראוי להיכלל בתפריט שלכם?


תחליפי בשר עשירים בספירולינה: ליהנות מכל העולמות

חשבתם שאתם עושים טוב רק לסביבה עם צריכת תחליפי בשר? אז חשבתם. התחליפים שאנו מציעים לכם עשירים בספירולינה – האצה שהוכתרה כסופר פוד. לספירולינה שפע יתרונות תזונתיים וצריכתה מומלצת לאלו המעוניינים להיצמד לתזונה מאוזנת ובריאה. למקרה שתהיתם מה עדיף יותר – תחליף בשר או ספירולינה טרייה, דעו כי המלצתנו היא לשלב ביניהם. ולמקרה שתהיתם מהם יתרונותיהם של התחליפים העשויים ממרכיבים מן הצומח בלבד, הנה הם לפניכם:

* אפס הכנות, מקסימום חוויה – צריכת ספירולינה טרייה מצריכה מכם הכנות (אמנם בסיסיות וקצרות, אך בכל זאת הכנות). עם זאת, תחליפי הבשר מגיעים אליכם מוכנים, כאשר כל מה שאתם צריכים הוא לחמם אותם. זה הכל. מדובר על פתרון נפלא לארוחות צוהריים בעבודה, פינוק בריא ומשביע בפיקניקים ולארוחת ערב חגיגית בבית. ובשורה התחתונה: גם כשאין לכם את הפריבילגיה להשקיע זמן במטבח, תוכלו לספק לגופכם מנת בריאות טעימה ומזינה. 

* ילדים וספירולינה – במידה שאתם הורים, אתם מודעים לכך שהילדים נוטים להיות בררניים יותר באוכל. מכאן, שהסבירות כי הם יתלהבו משייק ירוק מספירולינה לא גבוהה. אז איך בכל זאת ניתן יהיה לשלב להם בתפריט את האצה? עם תחליפי הבשר שדומים בנראותם וטעמם ל"דבר האמיתי". הספירולינה מוטמעת כבר בתוך המוצרים, וכל עוד לא תיידעו את ילדיכם "אתה אוכל כעת המבורגר עם ספירולינה", לא יהיה להם מושג שהם אוכלים מזון על.


אנחנו לא יודעים איך נראה התפריט הנוכחי שלכם, אך יודעים שישנם שלושה מוצרים מצוינים באמצעותם תוכלו לרענן אותו. יש לכם שאלות אודות ספירולינה טרייה ותדירות הצריכה המומלצת? מעוניינים להתייעץ איתנו בנושא תחליפי בשר העשויים מרכיבים מן הצומח? אל תהססו לפנות, התקשרו כעת – 1-801-227-272


מאמרים נוספים