איך הספירולינה עשויה להשפיע על הבריאות שלכם?

איך הספירולינה עשויה להשפיע על הבריאות שלכם? - SimpliiGood - ספירולינה

הגעתם עד לעמוד ספציפי זה, מה שאומר כי קיבלתם אודותיה המלצות חמות. ובכל זאת, החלטתם כי לפני שתרכשו אותה ותשלבו אותה בשלל מאכלים אהובים, תנסו להבין איך היא עשויה להשפיע על בריאותכם: ה-Superfood ספירולינה. לשמחתכם, הגעתם למקום הנכון, ולפני שנספר לכם על מוצרינו, אנו שמחים לשתף אתכם ביתרונותיה שישכנעו אתכם לצרוך אותה. אז למרות שאיננו חזאים, אנו מנחשים כי בקרוב הימים שלכם יהיו צבועים בירוק מהאצה...


הספירולינה הטרייה - שלנו, החוויה והבריאות - שלכם 

כותבים עליה בעיתונאים, היא מומלצת על ידי תזונאים והעובדה כי היא מככבת בתפריטי דוכני המשקאות ובתי הקפה, מעידה על הביקוש הגבוה ממנו היא נהנית: הספירולינה. ואתם? לא יכולים לחכות לצרוך אותה, אך גם באותה הנשימה רוצים לדעת איך היא עשויה להשפיע עליכם. לפניכם, "טעימה" מיתרונותיה:

* מעלה את האנרגיה – אתם מכירים את זה שבשיאו של יום העבודה או בסופו אתם תוהים לעצמכם: "לו רק הייתה לי כעת יותר אנרגיה..."? תופתעו או שלא, אך האצה החד תאית ידועה כמי שעשויה להעלות את רמות האנרגיה. וכשיש לכם אנרגיה? מתקיים התנאי הבסיסי הדרוש לעשייה ופעילות.

* ספירולינה וירידה במשקל – שמו של מזון העל נקשר לא אחת עם ירידה במשקל. אז האם יש קשר בין צריכת ספירולינה ובין ירידה במשקל? התשובה היא שכן והנה ההסבר: הספירולינה תורמת לתחושת שובע, מה שעשוי לסייע לכם בהקטנת גדלי הארוחות כמו גם למנוע את הצורך בנשנושים לא בריאים ביניהן. התוצאה: צריכת קלוריות מופחתת ההכרחית לירידה במשקל. 

* חלבון איכותי מן הצומח – אז מי אמר שכמויות נאות של חלבון ניתן לספק לגוף באמצעות מזון מן החי בלבד? הספירולינה הטרייה מוכיחה אחרת! אחת הסיבות שהאצה מתוארת כ"מזון על", היא כמויות החלבון הנאות (!) שיש בה: ב-20 גרם ספירולינה יש כ-3 גרם חלבון. 

"חגיגת ויטמינים" – אז מה הופך את הספירולינה למזון על? היותה עשירה בשפע ערכים תזונתיים. אנחנו לא יכולים לדבר על ערכים תזונתיים מופלאים מבלי להזכיר ויטמינים, כאשר הספירולינה מכילה ויטמינים מסוג B, C, D, E, A ו-k.


ספירולינה טרייה: מה זה אומר ומדוע היא מומלצת יותר?

באפשרותכם לצרוך ספירולינה בשתי צורות שונות: אבקה או טרייה. כמו עם מזונות אחרים, גם כאן הטרי עדיף על המעובד, וזו הסיבה שאנחנו מציעים לכם אך ורק ספירולינה טרייה. אז רגע לפני שאתם שותים או אוכלים אותה, הכירו אותה:

* המוצר שלנו עשוי 100% ספירולינה טרייה (שעוברת תהליך הקפאה)

* הספירולינה שלנו כשרה, טבעונית, ללא גלוטן ובפיקוח משרד החקלאות

* הספירולינה מגיעה במנות של 20 גרם, כך שאתם יכולים להוציא מנה מהמקפיא ולהשתמש בה מיד (ללא צורך בהפשרה)


העניקו לעצמכם אור ירוק לתפריט מאוזן ובריא יותר! יש לכם שאלות אודות יתרונותיה של הספירולינה, השפעתה על הבריאות ותדירות הצריכה המומלצת? התקשרו – 1-801-227-272




מאמרים נוספים