ספירולינה קדרון מופיעה בפאנל פתיחה בפסטיבל החדשנות DLD בתל אביב

ספירולינה קדרון מופיעה בפאנל פתיחה בפסטיבל החדשנות DLD בתל אביב - SimpliiGood - ספירולינה

 

בספטמבר 2019, מנכ"ל החברה, ליאור שליו, שימש כדובר בפאנל הפתיחה במסגרת פסטיבל החדשנות DLD בתל אביב. ליאור דיבר במסגרת פאנל שדן בעתידו של תחום המזון, וכיצד טכנולוגיה ותעשיית הפוד-טק יכולים באופן חיובי לטלטל את העולם כפי שאנחנו מכירים אותו.

הספירולינה הטרייה מזן קדרון הוצגה כפתרון מטלטל ומלא בערכים תזונתיים לבעיות רעב קשות ברחבי העולם, בהינתן ערכיה התזונתיים הגבוהים, החלבון המלא אותו היא מכילה ותהליך הייצור הידידותי לסביבה שלה.

ליאור דיבר על עתידו של האימפקט וכיצד פוד-טק מתפרס באיזור. "אנחנו צריכים להפסיק לחשוב בקו מחשבה של שני כיסים, אחד לעשייה חיובית ואחד עבור ייצור רווח כלכלי, ולהגיע להבנה שיש לנו רק כיס אחד בלבד". עוד הוסיף שליו כי "חברה שה-DNA שלה לא כולל זווית ראייה של אימפקט ואף מזיק לסביבה בתהליך יצירת הרווחים הכלכליים לא צריכה להיות חלק מהעולם הצרכני. עלינו לזכור שחדשנות וטכנולוגיה הם רק כלים בדרך להשגת המטרה המרכזית".

ליאור דיבר בפאנל לצידם של סיר רונלד כהן, יו"ר של קבוצת Global Steering Group for Impact Invesments – The Portland Trust, מירק דוסק, ראש ה-Middle East & North Africa Member of the Executive Committee – World Economic Forum, יוג'ין קנדל, מנכ"ל Start Up Nation Central, אבינש סרמה, שותף מנהל ב-GRIL Ventures & Habitatio, וג'יימס ווטרמן, דירקטור בכיר לקשרים אסטרטגיים באוניברסיטת Singularity.

 


מאמרים נוספים