איך צריכה יום-יומית של ספירולינה טרייה תסייע נגד נגיף השפעת

איך צריכה יום-יומית של ספירולינה טרייה תסייע נגד נגיף השפעת - SimpliiGood - ספירולינה

החורף הגיע ואיתו גם השפעת – הגורם לחום גבוה, כאבי שרירים וראש, נזלת ושיעול חולשה והרגשה רעה באופן כללי שבשונה מהצטננות יכולה גם לכלול כאבי גרון ודלקות שונות. 


למה חשוב להתחסן נגד שפעת?

אין אדם שלא היה או חולה בשפעת. מחורף לחורף עולה המודעות לחשיבות להתחסן נגד המחלה אך גם אם קיבלנו חיסון נגד שפעת עדיין נוכל לחלות בשפעת- הסיבה לכך טמונה ביכולת של הנגיף לשנות את התכונות הגנטיות שלו ולחמוק מהנוגדנים שמייצרת מערכת החיסון שלנו כתוצאה מהחיסון. מהסיבה הזו בכל שנה מפותח חיסון נגד שפעת שלקראתה מצפים בארגון הבריאות העולמי מראש.


למרות שבמרבית המקרים הסימפטומים עוברים כעבור שבוע, מדי שנה,  עולה מספר החולים בשפעת וכן עולה מספר החולים שכתוצאה מסיבוך בעקבות שפעת  (דלקת ריאות ואוזניים הן השכיחות אך קיימים סיבוכים נדירים ) שיכולים להביא לכך שחולים רבים מסיימים את חייהם.


החדשות הטובות הן שהחיסונים יעילים באחוז מאוד גבוה ובנוסף להם ניתן לסייע למניעת השפעת ולהתמודדות מוצלחת יותר שלה באמצעות תזונה מאוזנת ועשירה.


איזו תזונה מסייעת לשפעת?

תזונה עשירה ומאוזנת תסייע בראש ובראשונה במניעה – השפעת פוגעת במערכת החיסון שנחלשת כאשר הגוף חלש. גוף שסובל מחוסרים או מעייפות יהיה נוח לחלות במחלת השפעת הרבה יותר מגוף בריא.


כאשר הגוף חולה בשפעת חשוב לסייע לו להתנקות מהרעלים ולהתחזק. כדי לסייע לגוף מומלץ לצרוך בעיקר מאכלים קלים ולהרבות בשתיית נוזלים כדי שהגוף יוכל לרכז מאמצים בהחלמה ולא בעיקול.


שתיית שיקים ירוקים שכוללים עלים ירוקים, פירות הדר ופירות יער יסייעו לגוף בתהליך ניקוי הרעלים ובהמרצת ייצור תאי הדם הלבנים. 


אחד מהמזונות המומלצים ביום יום באופן שוטף למניעת שפעת וגם בזמן התמודדות עם שפעת הוא ספירולינה טרייה.


איך הספירולינה הטרייה עוזרת נגד שפעת?

ספירולינה היא מיקרו אצה כחולה ירוקה הגדלה בבריכות מים מתוקים. לספירולינה הרכב תזונתי עשיר במיוחד בשלל ערכים תזונתיים איכותיים בצפיפות גבוהה עד כדי כך שבצריכה של 20 גרם ספירולינה טרייה ביום בתפריט היומי, יחולו שיפורים ניכרים במציאות ההרכב התזונתי לצד שיפור בתחושת העייפות, החיוניות והמצב הכללי של הגוף.


בספירולינה כמות גדולה של וויטמינים מקבוצות A,B1,B2,B3,B6,C,E,K השותפים במלחמה ברדיקלים החופשיים ומסיעים בניקוי רעלים. בנוסף תורמים לשיפור מערכות החיסון, מערכות הדם והעיקול. להם מצטרפים גם מינרלים חיוניים שבראשם ברזל וגם אבץ, מגנזיום, סלניום, כלורופיל ועוד התורמים למערכות הדם והמוח ושומרים על התפקוד התקין של כלל המערכות.  

 בנוסף ספירולינה טרייה כוללת אחוז גבוה של חלבונים שלמים הכוללים את כל חומצות האמינו הנחוצות לגוף לצד שומנים טובים.


מחקרים שבדקו את השפעת הספירולינה הטרייה על התפתחות נגיף השפעת מצאו כי לספירולינה הטרייה יכולת לעכב את התפתחות הנגיף ביכולת שלה לחסום את השכפול שלו. המשמעות הישירה של התכונה הזו היא הפחתת משך הדגירה של המחלה והחומרה שלה. 


לאצת הפלא גם השפעות להתגבר על המחלה דרך חיזוק של מערכת החיסון שמותקפת בעת המחלה בשפעת. למרכיבי הספירולינה יכולת לבלוע ולהשמיד את הנגיפים של השפעת.


בנוסף לכל אלה מסייעת הספירולינה הטרייה לספיגת הרכיבים התזונתיים בגוף בצורה מהירה ויעילה מה שמסייע למערכת העיקול שבזמן מחלה לא צריכה לעבוד קשה יתר על המידה ובכל זאת מאפשרת לגוף לספק לכל התאים את הערכים התזונתיים להם הוא דרוש כדי להתחזק.


חשוב להדגיש כי בצריכת ספירולינה אין תחליף לביקור אצל רופא וכי לספירולינה יכול לסייע ולשפר את המציאות בעיקר למי שצורכים אותה באופן קבוע. 


הזמינו כבר עכשיו ספירולינה טריה: 


מאמרים נוספים