אז שנדבר קצת על ספירולינה ובריאות?

אז שנדבר קצת על ספירולינה ובריאות? - SimpliiGood - ספירולינה

אז מה אתם אכלתם בשבוע האחרון או אפילו ממש אתמול? כתבו לעצמכם רגע את כל המאכלים שהרכיבו את הצלחת שלכם בכל אחת משלושת הארוחות, והשיבו לעצמכם בכנות: "האם התזונה שלכם ראויה לתואר "בריאה""?. כל עוד התשובה כן, המשיכו כך! ובמידה שאתם מרגישים שאתם יכולים לדייק יותר ולהזין את גופכם בדלק איכותי ומזוכך? דעו כי אף פעם לא מאוחר.


המודעות להשפעותיו של המזון על התפקוד והבריאות – בטווח הקצר והארוך, הובילה רבים להיות מאד בררניים באשר למה שהם מכניסים לגוף. ובקיצור? מה שלא בריא, פשוט לא נכנס לגוף. ומדוע אנחנו מספרים לכם את כל זה? משום שאי אפשר לדבר על אורח חיים בריא, מבלי לדבר על ספירולינה ובריאות. 


קבלו את הכוכבת החדשה בתפריט שלכם: הספירולינה!

לא נופתע אם היא כבר מככבת בתפריט שלכם, אך במקרה שלא אנחנו מוכרחים להציג אותה בפניכם. מה באצה שגם מוגשת כבר במסעדות ודוכני משקאות, הצליח לסחוף רבים ולאמץ אותה לחייהם?

* הספירולינה היא אצה חד תאית ומעמדה הוא של "סופר פוד" (מזון על)

* היא מכילה את כל הוויטמינים מסוג B

* היא עשירה בחלבונים ובסידן

* היא טבעונית, נטולת לקטוז ונטולת גלוטן


ומה עוד כדאי לדעת על האצה המפורסמת?

* הספירולינה שאנו מוכרים טרייה ועשויה מ-100% ספירולינה – ללא תוספים או "מעבים" למיניהם

* הספירולינה שלנו כשרה

* ספירולינה ובריאות? לכולם! גם ילדים יכולים לצרוך אותה (ולא רק שהם יכולים, אלא שמומלץ מאד לשלב אותה בתפריט שלהם)

* לטובת צריכה פשוטה וחווייתית, חילקנו את הספירולינה למנות הגשה – כ-20 גרם ליחידה


"אני לא מפקפק בערכיה, אך מה לגבי הטעם?"

אנשים רבים עושים את הקישור הבא: "מה שבריא, בהכרח לא טעים". האמנם? אנחנו יכולים למנות בפניכם עשרות מאכלים בריאים המאופיינים בטעם ומרקם משובחים – מאגוזים ועד טחינה. ובכל זאת, מאחר שהספירולינה מתוארת כ"מזון על", התחושה היא שהכל יותר מדי טוב כך שחייב להיות איזשהו קאץ'. לשמחתכם, אין לנו דרך להוכיח לכם כמה טעימה הספירולינה, כך שאין לכם ברירה אלא לטעום אותה בעצמכם. 


כן נוכל לספר לכם שבשונה ממאכלים שניתן לאכול אותם כפי שהם, את הספירולינה נהוג לשלב במנות שכבר נמצאות בתפריטכם – מקערת הבריאות בבוקר ועד סלט הירקות בערב. טוב לדעת כי טעמה אינה "משתלט" על טעמי המנות המוכרים והאהובים, כאשר תרומתה העיקרית היא בצבע ובהעשרת הערכים התזונתיים של כל מנה שאתם אוכלים. 


אז מה אתם עשיתם לאחרונה למען בריאותכם והעשרת תפריטכם? אתם מוזמנים לחשוב על התשובה. בינתיים, נספר לכם שתוכלו לרכוש מאיתנו ספירולינה ולקבל אותה עד לפתח הבית (ואם ממש תרצו, גם באיסוף עצמי). יש לכם שאלות בנושא ספירולינה ובריאות, אופן צריכתה, מתכונים, תדירות מומלצת וערכים תזונתיים? אל תהססו לפנות אלינו – 1-801-227-272


מאמרים נוספים