ויטמין B12 – מדוע הוא חשוב ואיך ניתן לצרוך אותו?

ויטמין B12 – מדוע הוא חשוב ואיך ניתן לצרוך אותו? - SimpliiGood - ספירולינה

אז מה אתם כבר יודעים על ויטמינים? הם טובים לכם, אתם רוצים בהם ומקפידים שגופכם יהיה במצב של איזון ולעולם לא של חוסר. ומעבר לכך? בעוד כולם יודעים לייחס לוויטמינים תכונות טובות ומחמיאות, מעטים אלו שיודעים מהי השפעתם עליהם. 


לא תופתעו כי אחד הוויטמינים "המיוח"צנים" ביותר הוא ויטמין B12, שכולם, אבל כולם, מודעים לחשיבותו והשפעתו המיטבה על הגוף. אז מהי תרומתו, מדוע לא תרצו לסבול ממחסור ממנו ואילו מזונות עשירים בו? יש לנו תשובה בשבילכם!


למה שתרצו נוכחות יפה של ויטמין B12 בגופכם?

לוויטמין בי 12 השפעה ישירה לשמירה על בריאות תקינה. יתרונותיו רבים, ולפניכם רשימה חלקית שללא ספק תשכנע אתכם כי הוא ראוי למקום של כבוד בגופכם:

  • תורם לתפקוד תקין של המוח
  • תורם לתפקוד תקין של הלב
  • יעיל במניעת אנמיה
  • יעיל במניעת דמנציה
  • יעיל במניעת דכדוך

באותה הנשימה, חשוב להיות מודעים למצבים שעלולים להופיע בעת שהגוף סובל ממחסור בוויטמין. התופעות השכיחות הן עייפות מתמשכת (לכאורה, ללא סיבה), קושי בשמירה על שיווי משקל, הפרעות נשימה ועוד. 


אילו מזונות עשירים בוויטמין ה-B12?

לפני שנפרט אותם בפניכם, הרשו לנו להרגיע אתכם: ב-2022, אין באמת סיבה שתסבלו ממחסור של הוויטמין מכמה סיבות: המודעות להשפעותיו המיטיבות - גבוהה, יש שפע מזונות העשירים בו ואף ניתן להשלים חוסרים באמצעות תוספי תזונה. אז מה עליכם לאכול בכדי ליהנות מאספקה נאה של ויטמין B12 לגוף? לפניכם, רשימה חלקית:

  • ביצים
  • דגים
  • גבינות
  • בשר ועוף

אי אפשר לדבר על ויטמין בי12 מבלי להזכיר את הספירולינה

מאחר שהגעתם לעמוד ספציפי זה, הרי שאתם מכירים את הספירולינה, צורכים אותה או מתעניינים לשלבה בתפריט שלכם. כידוע, האצה כמזון על, עשירה באינספור יתרונות תזונתיים. בין היתר,  יש בה כמויות גבוהות של חלבון ונוכחות מכובדת של ויטמינים. אחד מהם, לא טעיתם, הוא ויטמין B12! במנה של 20 גרם ספירולינה, יש כ-10.7 קמ"ג בי12! 


טוב לדעת: במזונות מן הצומח כמעט שלא ניתן למצוא נוכחות של הוויטמין (אלא אם ישנה תוספת שלו למוצרים השונים). אנו מדגישים זאת שכן הספירולינה מהווה פתרון מושלם לטבעוניים המעוניינים לשמור על רמות מאוזנות של b12.


"אילו מוצרי ספירולינה עשירים בוויטמין ה-B12?"

אנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון מוצרי הספירולינה שלנו! לאלו ביניכם שמוטיבציית הצריכה שלכם היא הזנת הגוף בוויטמין, אנו ממליצים לצרוך את הספירולינה הטרייה המחולקת למנות. באמצעותה תוכלו להכין מגוון משקאות ומאכלים (מומלץ שלא לחממה על מנת לשמור על יתרונותיה). בנוסף, תוכלו להעשיר את תפריטכם עם מוצרים מן הצומח כדוגמת קבב והמבורגר, ואפילו בקינוח ספירולינה – ארטיקים! ולא, לא טעיתם: בכולם נוכחות של ויטמין B12! 


לפרטים אודות מגוון מוצרי הספירולינה שלנו, אל תהססו לפנות – 1-801-227-272


מאמרים נוספים