סוד האחסון: איך לאחסן את מזון העל ספירולינה?

סוד האחסון: איך לאחסן את מזון העל ספירולינה? - SimpliiGood - ספירולינה

על האריזה של כל מוצר שאתם רוכשים (ואתם מוזמנים לבדוק זאת תוך כדי קריאה), ישנן הוראות אחסון אותן מציע היצרן לצרכנים. הקפדה על הוראות אלו מבטיחה מקסימום נראות, מרקם, ריח וכמובן שטעם של המזון. גם את הספירולינה, מזון העל, יהיה עליכם לאחסן בהתאם להוראות המופיעות על גב האריזה. מאחר שאין לנו כל עניין לעורר בכם חוסר ודאות, אנו שמחים להציג בפניכם כבר עכשיו את כל מה שבאמת חשוב לדעת על אחסנתה של הספירולינה הטרייה.

תנאי האחסון הנדרשים עבור הספירולינה – מה חשוב לדעת?

ראשית, נדגיש ונציין כי ההמלצות וההוראות שנחלוק אתכם, רלוונטיות אך ורק לספירולינה הטרייה שלנו. אנו מציינים זאת, שכן הספירולינה משווקת בשלל מוצרים שונים – מאבקות ועד קפסולות, הדורשות בתנאי אחסון שונים. אם כן, איך עליכם לאחסן את הספירולינה הטרייה? התשובה לכך פשוטה משתוכלו לדמיין: במקפיא. מארזי הספירולינה שאנו מוכרים כאן כאתר מורכבים ממנות קטנות ומדודות של כ-20 גרם, כך שתוכלו לצרוך אותה בקלות ונוחות.  

חשוב לדעת: ניתן לצרוך את הספירולינה קפואה וגם ניתן להפשיר אותה מעט לפני השימוש. עם זאת, אין לחמם אותה וגם אין להקפיאה שוב לאחר ההפשרה.

"מדוע אסור לחמם את הספירולינה?"

לא שאסור לחמם אותה, אלא שאנו ממליצים שלא לעשות זאת. בסופו של דבר, המוטיבציה לשלבה בתפריט היא ליהנות משפע יתרונותיה. בעת שמחממים אותה (למשל: עם צירופה למנת פסטה חמה או לאפיית פשטידה בתנור), הערכים התזונתיים נפגעים. לכן, מומלץ לאכול אותה קרה ועם מאכלים שהכנתם אינה מותנית בחימום. לדוגמא: קערות בריאות, מוזלי, מטבלים, סלטים קרים וכן הלאה. כמו כן, נדגיש כך שלא יהיה ספק: החימום של הספירולינה לא הופך אותה לא ראויה למאכל, אלא רק "מכווץ" את היקף תרומתה לגוף. 

ספירולינה וקינוחים בריאים? ועוד הולכים יחד!

כעת, כשאתם יודעים איך לאחסן אותה במטרה ליהנות ממרקם וטעם מעולים, כל שנותר לכם הוא לדעת מה אפשר להכין באמצעותה. מאחר שמדובר על מזון על, אנחנו מתארים לעצמנו שהמתכונים המתרוצצים כעת בראשכם הם שייק ירוק, סלט ירוקים וכיוצא בזה. כל אלו אכן מומלצים, אך דעו כי תוכלו להתפנק גם בקינוחים בריאים (!) על בסיס ספירולינה. הכלל שאמור להנחות אתכם: סוכר לבן וקמח לבן – OUT! חומרי גלם בריאים שספירולינה משתלבת איתם נפלא: חמאת בוטנים טבעית 100%, מחית תמרים 100%, בננה, אבקת / קמח שקדים, פתיתי שיבולת שועל ועוד. 

מכאן, שתוכלו להכין שפע קינוחים בריאים ומזינים, לדוגמא: כדורי בריאות מתמרים, אגוזים וספירולינה, קערת מוזלי עם גרנולה ללא סוכר ועל בסיס יוגורט ירוק מספירולינה, חטיף שוקולד 90% מוצקי קאקו (ללא אפיה) עם ספירולינה וכן הלאה.


צפויים לצרוך ספירולינה לראשונה? בכל שאלה והתייעצות אתם מוזמנים לפנות אלינו. התקשרו – 1-801-227-272


מאמרים נוספים