זמן קניות: אז איפה קונים ספירולינה?

זמן קניות: אז איפה קונים ספירולינה? - SimpliiGood - ספירולינה

היא נמצאת פשוט בכל מקום: במדורי "המלצות בריאותיות" במגזינים דיגיטליים ומודפסים, בעמודי האינסטגרם של מובילות דעת הקהל, ואפילו בתפריטים של בתי הקפה: הספירולינה! מכאן, שהשאלה שלבטח מעסיקה אתכם בכל היתקלות עם האצה החד תאית שנהנית ממעמד של "מזון על", היא היכן ניתן לרכוש אותה? כשאתם שואלים – אנחנו עונים! אז רגע לפני שאנחנו מאחלים לכם "יום ירוק!", לפניכם כל מה שחשוב לדעת על רכישת ספירולינה.

איפה רוכשים ספירולינה איכותית?

אז נכון, אל מדפי הסופרים היא טרם הגיעה, אך ספירולינה לקניה נגישה לכם יותר משתוכלו לדמיין! באפשרותכם לרכוש אותה וליהנות מהערכים התזונתיים שלה ב-2 דרכים עיקריות:

  • רכישת ספירולינה בדוכן שייקים / בתי קפה המוכרים מנות עם ספירולינה
  • רכישת מארז של ספירולינה קפואה כאן אצלנו באתר!

כעת, כשאתם יודעים היכן ניתן לרכוש ספירולינה, אנו שמחים לשתף אתכם ביתרונות המאפיינים את האפשרות השנייה שהצענו – רכישת מארז של סיפרולינה קפואה:

  • עלות נוחה יותר – במצטבר, זול יותר לרכוש מארז ספירולינה מאשר להוציא עשרות שקלים על שייק או מנה בודדת. לדוגמא: מארז של 30 יחידות במשקל 20 גרם ליחידה, מוצע לכם בעלות של 229 שקלים בלבד!
  • הספירולינה מגיעה עד אליכם! – לחפש מקום שמכין מנות ומשקאות על בסיס ספירולינה? זו אפשרות. עם זאת, ישנה אפשרות נוספת: להזמין אותה כאן אצלנו באתר וליהנות ממשלוח עד פתח הבית!
  • זמינות גבוהה – רכישת מארזי ספירולינה, מאפשרת לכם ליהנות ממגוון מנות עשירות מתי שרק תרצו! מתחשק לכם להכין טחינה ספירולינה, מאפה ירוק מספירולינה או פסטה ברוטב שמן זית וספירולינה? כל שאתם צריכים הוא להוציא אותה מהמקפיא!

רכישת ספירולינה עד הבית – הדגשים החשובים

מאחר שהגעתם עד לכאן, אנו מנחשים כי שאלתם את עצמכם איפה קונים ספירולינה שתהיה זמינה לשימושכם בבית. במידה שאתם צפויים לרכוש את הספירולינה לראשונה אונליין, אנו מבקשים לחלוק אתכם מספר דגשים חשובים. המטרה: להבטיח חוויית רכישה-צריכה מעולה:

  • הרכב הספירולינה – בדקו והבטיחו כי המוצר המוצע לכם עשוי מ-100% ספירולינה – ללא דילולים, תוספות או מרכיבים אחרים
  • תוספת ספירולינה ללא עלות – הכסף שלכם יכול לקנות יותר? בהחלט! אנו מעניקים 20% תוספת ספירולינה בחינם במארזים נבחרים!
  • הטבת משלוח ללא עלות – לא נחדש לכם כי משלוח של מוצר עד הבית עולה כסף. ובמה כן נחדש לכם? שכדאי לתת עדיפות לחנות ספירולינה המציעה הטבת משלוח ללא עלות. רוכשים מאיתנו מעל ל-350 שקלים? המשלוח עלינו!
  • דגשים נוספים שראוי להעניק להם חשיבות: הבטיחו כי הספירולינה אינה מכילה גלוטן (100 אחוז ספירולינה), שהספירולינה מיוצרת בישראל ונמצאת בפיקוח משרד החקלאות.

כעת, כשאתם יודעים היכן ניתן לרכוש ספירולינה, כל שנותר לכם הוא להזמין את המארז בגודל המועדף עליכם! אנו נשמח להמליץ, לייעץ, לכוון ולהשיב לכם על כל שאלה! לפרטים נוספים, התקשרו – 1-801-227-272


מאמרים נוספים