<p><strong>יותר מתמיד חשוב דווקא עכשיו לצרוך ספירולינה טרייה – ישראלית!</strong></p> <p> </p>

יותר מתמיד חשוב דווקא עכשיו לצרוך ספירולינה טרייה – ישראלית!   - SimpliiGood - ספירולינה

במציאות העולמית הכללית' כבר מבינים יותר מתמיד את חשיבותה של מערכת החיסון וקרנה של הספירולינה – האצה הכחולה ירוקה בעולם כולו עולה יחד עם יתר מזונות העל.
אך לעומת מזונות העל השונים האיכותיים לכולם ברור שהטוענת לכתר היא הספירולינה- וגם בין הזנים וסוגי הספירולינה השונים בעולם קרנה של הספירולינה הטרייה עולה על זו של היבשה וזו המשווקת באבקה או בטבליות. (לינק יבש מול טרי).
לספירולינה הטרייה הישראלית של חברת אלג'ימור יצרנית המותג הבינלאומי ,SimpliiGood כבר יצא שם בינלאומי והיא הולכת ותופסת מקום של כבוד במעלה הפסגה של הספירולינות הטריות הטובות בעולם.
חברת אלג'ימור הישראלית, היא היצרן הראשון והיחיד בעולם של ספירולינה טרייה שהוא מסחרי. המשמעות של זה היא במילים פשוטות שזו החברה היחידה עד כה בעולם שיודעת לשמור על הערכים תזונתיים הגבוהים של הספירולינה הטרייה בצורה עקבית.

בנוסף לעקביות, לחברה זן ספירולינה רשום במעבדות בשוודיה המוכר כזן קדרון שאותו פיתחה החברה והגיעה איתו לפרמטרים גבוהים באופן יחסי לספירולינה המשווקת בעולם ביחס לאחוזי החלבון – בספירולינה של SimpliiGood יש אחוזי חלבון מעל 70% לעומת מתחרים שמציגים אחוזים שונים בטווח שנע בין 50%-70% . בנוסף כמות השומן בלתי רווי שבספירולינה הטרייה של SimpliiGood הוא מהנמוכים ביותר. 
בנוסף, בשפירולינה הישראלית יש פי 2 -5 יותר אנטיצאוקוסידנטים, בהשוואה לספירולינה המיוצרת בהוואי, הודו, סין 
בנוסף, לספירולינה הטרייה של SimpliiGood טעם ניטרלי- שמשתלב בכל מזון /משקה ללא טעם /ריח וללא תופעות לוואי. הערכים התזונתיים הרבים שמכילה הספירולינה- כמויות הוויטמינים , המינראליים, חומצות השומן, הסיבים התזונתיים והפיגמנטים הופכים אותה למזון על יעיל מאוד – קל מאוד לעיקול, טוב מאוד לשמירה על המאזן התזונתי של הגוף וכמזון שמעשיר את הגוף באנרגיה וממלא חוסרים באופן זמין ביולוגית - עובדה שספורטאים בתחומים רבים כבר מבינים ומוקירים. ובנוסף להם גם חולים במחלות רקע כגון סוכרת, קרוהן/קוליטיס/ אנמיה / מחלות לב/ סרטן ועד לסיוע לסובלים מהפרעות קשב מסוג ADHD , נשים בהריון ונשים מניקות, ובעיות שונות בעור/ בשער ובציפורניים, שמסתייעים בספירולינה הטרייה ומעידים על שיפור רב בבריאותם ובתחושתם.
היכולת לשמור על ערכי מוצר גבוהים מקנים לספירולינה הטרייה של SimpliiGood פוטנציאל שיווקי גדול מאוד ובין היתר זו אחת הסיבות שהמותג הצעיר כבר נמכר בהצלחה גדולה בארה"ב, בסינגפור,באסיה,באנגליה, בהולנד ובמדינות נוספות המתרבות מיום ליום.
כמות החלבון השלם האיכותי הגבוה שמכיל המוצר מעניין חברות נוספות בתחום המזון בקנה מידה בינ"ל להתעניין בספירולינה הישראלית כבסיס לתחליף חלבון מן החי במוצרי בשר /במוצרי חלב ובין היתר זו גם אחת הסיבות שבעלי החברה מוזמנים להעביר הרצאות בנושא בכל רחבי העולם , לקחת חלק בכנסים חשובים ואף לזכות בפרסים נחשבים בארץ ובעולם.
ענף הפוד-טק והביו-טק הישראלי באופן כללי זוכה להערכה והכרה גדולה בשנים האחרונות ותקוות רבות נתלות באומת הסטרטאפ המחוברת גם לחקלאות המסורתית בענף הזה.
העובדה כי חברה ישראלית הצליחה לפתח טכנולוגיה המאפשרת לה לגדל ספירולינה טרייה איכותית בשלוש נקודות בישראל עם 100% ייצור ישראלי מסיבה גאווה גדולה לענף המזון בכלל
ולענף הפוד טק וביו טק בפרט.

יותר ויותר רשתות שיווק גדולות משווקות את המוצרים, בתי הקפה והמסעדות לצד שפים ומובילי דעה בתחום הקולינריה מפיצים מתכונים ומייצרים מוצרים שונים המבוססים על הספירולינה הטרייה.
החברה הישראלית שמה לה ליעד לסייע לצמצם את תת התזונה בעולם כולו והיא משקיעה שעות מחקר ומשאבים בליווי וייעוץ מקצועי באזורים שונים בעולם – בין היתר בקונגו , באפריקה , בהקמת בריכות גידול של ספירולינה בטכנולוגיות הישראליות שפיתחה לטובת גידול עצמי ושימוש מקומי הנוחל הצלחה רבה.

כחלק מהרצון והאמונה של החברה בחיבור בין הישראליות לבריאות, בשבועות האחרונים ( וכמובן גם בהמשך), החברה מעבירה ספירולינה טרייה, בתרומה לצוותים הרפואיים, רופאים, אחיות, פרמדיקים, אנשי מעבדה ואנשי צוות רפואי בכל רחבי הארץ, לשימוש אישי במטרה לתמוך בהם ולחזק את המערכת החיסונית של מי שמסכנים את חייהם בחשיפה לנגיף. 
זאת בנוסף לתמיכה שוטפת באוכלוסיות נזקקות חיילים ועוד.

אין ספק שהספירולינה הטרייה של SimpliiGood היא מקור לגאווה ישראלית גדולה וגם הדרך הכי טובה לשמור על הבריאות!


מאמרים נוספים