MEN IN GREEN: ספירולינה לגברים

MEN IN GREEN: ספירולינה לגברים - SimpliiGood - ספירולינה

בדייסת שיבולת השועל בבוקר, עם מטבל הטחינה בצוהריים או בסלט הביצים שבערב – איך תרצו לשלב את הספירולינה בתפריט שלכם? ב-2022, גברים, כמו נשים, נהנים ממודעות גבוהה לאורח חיים בריא. מכאן, שהם אף פעם לא יודעים שובע, ודרך קבע מחפשים אחר ה"סופר-פוד הבא!". עד להודעה חדשה, אתם יכולים לקחת פסק זמן מהחיפושים – מצאתם! 

"גברים וספירולינה הולכים יחד?"

השאלה הזו דומה לשאלה: "לגברים חשוב להיות בריאים?". למרות זאת, אנחנו לא יכולים להגיד שאנחנו מופתעים ממנה. כמוכם, גם אנחנו זוכרים את הימים ש"דיאטה", "אורח חיים בריא" ו"תזונה מאוזנת", הוצמדו אך ורק לנשים. אם לא די בכך, גברים היו נבוכים להעיד על עצמם כי הם "שומרים על תזונה בריאה", ונמנעו מדיבור על טרנדים תזונתיים ומזונות על. כיום לעומת זאת, האצה העשירה בחלבונים ומינרלים מככבת בתפריטם של גברים ישראלים רבים שבוחרים בבריאות! ספירולינה לקנייה לגברים במשקל 20 גרם מכילה 3 גרם חלבון, אומגה 3, אומגה 6 ויטמינים וסיבים תזונתיים.

שיהיה לכם יום ירוק – איך אוכלים ספירולינה? 

רבים נוטים להאמין כי "כל מה שבריא אפשר לאכול ללא הגבלה!". האמנם? בריאות נשענת בין היתר על כמה אוכלים, ולא רק על מה אוכלים. ולאן אנו חותרים? למרות יתרונותיה התזונתיים ותרומתה הישירה לבריאות, יש להגביל את הצריכה היומית של ספירולינה לגברים. חשוב להדגיש כי אין המלצות ספציפיות לנשים ולגברים, אלא המלצה אחת כוללת לאנשים בוגרים: 15 גרם ספירולינה בכל יום. 

ולאילו מנות תוכלו להוסיף ספירולינה? לא תהיה לכם ברירה, אלא לסלוח לנו על הקלישאה: גם השמיים אינם הגבול! אין מנה שלא תוכלו לשדרג באמצעות האצה שגוונה ירוק-כחול, כאשר ישנו תנאי אחד: אין לחמם אותה, אלא לאכול אותה קרה למען שמירת ערכיה. לפניכם, כמה הצעות:

  • יוגורט עם ספירולינה
  • שייק חלבון בתוספת ספירולינה
  • סלט ירוקים וספירולינה
  • גלידה ביתית עם ספירולינה 
  • מיקס ירוקים (אספרגוס, שעועית וברוקולי) עם ספירולינה
  • סלט עדשים, עשבי תיבול וספירולינה
  • ספרינג רול עם ירקות וספירולינה ועוד...


"גברים פעילים גופנית יכולים לצרוך כמות גבוהה יותר?"

התשובה היא שכן. כל עוד אתם ספורטאים פעילים / מתאמנים בתדירות גבוהה וקבועה, תוכלו לצרוך מיד לאחר האימון עד 40 גרם ספירולינה העשירה בחלבון. בימים בהם אינכם מתאמנים, יש להיצמד להמלצה באשר לצריכת 15 גרם. 

ספירולינה לגברים עד הבית – כמה היא תעלה לכם?

מעוניינים לשלב את הספירולינה בתפריט שלכם? במידה שאתם צפויים לטעום אותה לראשונה, אנו ממליצים לכם בחום לרכוש את המארז המתאים לחודש ימים: 30 יחידות במשקל כולל של 600 גרם (20 גרם ליחידה), במחיר 229 שקלים. כמו כן, אנו מציעים מגוון מוצרים עשירים בספירולינה – מארטיקים ועד המבורגר מהצומח. למידע נוסף בנושא צריכת ספירולינה לגברים, מינונים וכיוצא בזה, אל תהססו לפנות אלינו – 1-801-227-272


מאמרים נוספים